Specjalista/ka ds. administracji i kadr
Zadania zawsze wykonujesz na czas, a osiąganie założonych celów sprawia Ci dużą satysfakcję? Jeśli tak, to właśnie Ciebie szukamy!
Zanim przejdziemy do oferty, opowiemy Ci coś o nas.
PRESPACK sp. z o.o. to firma farmaceutyczna realizująca usługi w zakresie kontraktowego pakowania, przepakowania, serializacji i agregacji produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych. Tworzymy zgrany zespół specjalistów.
W tym roku w IV kwartale planowane jest przeniesienie działalności do nowego miejsca wytwarzania. Patrzymy w przyszłość i jesteśmy przekonani, że intensywny rozwój naszej firmy oraz budowa nowego miejsca wytwarzania, to kolejny kamień milowy, który zwiększy potencjał Prespack. Więcej przestrzeni, więcej możliwości – to nasza najbliższa przyszłość!
Miejsce pracy: Skórzewo (pow. poznański), okolice ul. Malwowej w Poznaniu, Docelowo: ul. Grzybowa 8C, Wysogotowo.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy: Specjalisty/ki ds. administracji i kadr.
Obowiązki:
- Wykonywanie określonego zakresu zadań administracyjnych i operacyjnych,
- Aktywne wspieranie Działu Kadr m.in. prowadzenie akt osobowych, tworzenie umów o pracę, wdrażanie nowego pracownika oraz rozwiązywanie stosunku pracy,
- Umawianie i przygotowywanie spotkań biznesowych,
- Bieżące zarządzanie nieruchomościami firmy,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów we firmie oraz zarządzanie korespondencją firmową,
- Tworzenie pism firmowych, prezentacji, raportów, analiz i zestawień zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy,
- Bezpośrednia współpraca z Zarządem i wsparcie w bieżących zadaniach,
- Prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowanie i obsługa spotkań biznesowych Zarządu, organizowanie wyjazdów służbowych,
- Dbanie o zaopatrzenie biura oraz prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu,
- Dbanie o estetykę pomieszczeń Zarządu oraz zaplecza socjalnego.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Wiedza z zakresu Kodeksu Pracy pozwalająca na wsparcie Działu Kadr,
- Bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność,
- Zaangażowanie w powierzone zadania,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- Czynne prawo jazdy kat. B,
- Elastyczność i wielozadaniowość,
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju zawodowego,
- Ubezpieczenie grupowe oraz dostęp do programu Multisport,
- Ubezpieczenie zdrowotne w LuxMed.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub o kontakt telefoniczny.
Nasz zakład jest przyjazny osobom niepełnosprawnym.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: